Echipa HIM

Suntem o echipă motivată, formată din profesioniști cu o pasiune puternică pentru comunicare și relațiile interumane. Fiecare membru al echipei este specialist în sectorul său de activitate, împreună fiind motivați să contribuim la dezvoltarea cât mai eficientă a afacerilor de succes.

Ne dorim ca experiența dumneavoastră cu echipa HIM să fie în conformitate cu nivelul de așteptare si să creăm interacțiuni excelente în zona de afaceri. Ne asigurăm că împreună reușim să atingem obiectivele strategice propuse și contribuim constant la succesul afacerii dumneavoastră.

IULIAN HARPA

Managing Partner

Iulian are o vastă experiență internațională ca manager în procesele financiare și de audit pentru OMV Petrom și Cameron, SUA, fiind responsabil de

îndeplinirea angajamentelor financiare și operaționale din sectorul energetic, la nivel global. În cariera sa, Iulian a fost Director Non-Executiv în Consiliul de Administrație al Fondului “Global Finance” și Managing Partner la Agenția Wing Media Energy Consulting, publisher-ul Energynomics.ro – cel mai complex proiect editorial dedicat exclusiv industriei energetice din România.

Iulian este absolvent al Universității de Petrol și Gaze din Ploiești și este licențiat în Comerț, Turism și Servicii. De asemenea, Iulian deține o diplomă de masterat in Managementul Afacerilor Petroliere, la Universitatea de Petrol și Gaze, este certificat ACCA și absolvent al cursului de comunicare și prezentare, Dale Carnegie.

Iulian a creat conceptul HIM Public Affairs in 2014, cu scopul principal de a satisface nevoile comunității. Obiectivul său a fost să construiască o echipă de profesioniști care să susțină constant partenerii în drumul lor spre performanță și succes.

Astăzi, împreună construim relații și consolidăm reputația clienților noștri de la organizații mici, ONG-uri, întreprinderi comerciale, pană la companii mari din diverse domenii de activitate.

RALUCA ALEXIE

Manager de proiect

Raluca are o experiență profesională de 10 ani în domeniul comunicării și dezvoltării de proiecte în comunitate, cu peste 5 ani dedicați domeniului

Responsabilității Sociale, dezoltând în principal proiecte internaționale, în Marea Britanie. Prin munca sa, Raluca a sprijinit diverși clienți în a fi responsabili social – pentru ei înșiși, pentru partenerii lor și pentru comunitățile în care aceștia activează.

Raluca a gestionat proiecte sociale care au avut un impact pozitiv asupra afacerilor, dar și asupra societății, demonstrând în același timp un angajament solid pentru dezvoltarea sa profesională. Ea a fost, de asemenea, membru al Institutului de Responsabilitate si Sustenabilitate Corporativa (ICRS-UK) – o organizație profesională care susține și recunoaște oamenii și companiile pentru realizările lor excelente în domeniul de CSR.

Raluca este absolventă a Universității din București, licențiată în Afaceri Internaționale și Studii Culturale Europene și deține o diploma de masterat în Managementul Proiectelor, Școala Națională de Studii Politice și Administrative. Este pasionată de domeniul sustenabilității, și detine certificare GRI pentru realizarea rapoartelor de sustenabilitate.

Raluca s-a alăturat proiectului HIM in ianuarie 2019, obiectivul sau pe termen lung fiind acela de a  furniza servicii ce aduc beneficii economice, sociale și de mediu tuturor părților interesate.

IOANA STALPEANU

Business Development Executive

Ioana are o experiență profesională de peste 10 ani în care a lucrat ca Manager de proiect și de dezvoltare a afacerilor, având realizări relevante în vânzări B2B,

dar și abilități foarte bune de rezolvare a problemelor, ce includ capacitatea de a propune și implementa soluții inovatoare.

Ioana este absolventă a Universității Titu Maiorescu, din București, fiind licențiată în Psihologie și deține atât abilități de negociere cât și un management bun al situațiilor de criză. De asemenea, Ioana detine o certificare acordata de Institutul de Digital Marketing, in domeniul marketingului digital.

Ioana s-a alăturat proiectului HIM în aprilie 2019, cu scopul principal de a crea relații pe termen lung cu partenerii săi, bazate pe încredere și profesionalism. Principalele sale responsabilități se referă la identificarea de oportunități și parteneriate pentru a propune cele mai bune modalități de a pătrunde pe piețele existente, precum și oferirea de noi servicii partenerilor, in vederea dezvoltarii afacerii.