Echipa HIM

Suntem o echipă motivată, formată din profesioniști cu o pasiune puternică pentru comunicare și relațiile interumane.  Fiecare membru al echipei noastre este specialist în domeniul său de activitate, împreună fiind determinați să contribuim la dezvoltarea cât mai eficientă a afacerilor de succes.

Prin intermediul interacțiunilor excelente în zona de afaceri, ne asigurăm că experiența dumneavoastră cu HIM este în conformitate cu nivel de așteptare, împreună reușind să atingem obiectivele strategice propuse și să contribuim la succesul afacerii dumneavoastră.

IULIAN HARPA

Managing Partner

Iulian are o vastă experiență internațională ca manager în procesele financiare și de audit pentru OMV Petrom și Cameron, SUA, fiind responsabil de

îndeplinirea angajamentelor financiare și operaționale din sectorul energetic, la nivel global. În cariera sa, Iulian a fost Director Non-Executiv în Consiliul de Administrație al Fondului “Global Finance” și Managing Partner la Agenția Wing Media Energy Consulting, publisherul Energynomics.ro – cel mai complex proiect editorial dedicat exclusiv industriei energetice din România.

Iulian este absolvent al Universității de Petrol și Gaze din Ploiești, licențiat în Comerț, Turism și Servicii. De asemenea, Iulian deține o diplomă de masterat in Managementul Afacerilor Petroliere, la Universitatea de Petrol și Gaze, este certificat ACCA și absolvent al cursului de comunicare și prezentare, Dale Carnegie.

Iulian a creat conceptul HIM in 2014, cu scopul principal de a satisface nevoile comunității. Obiectivul sau a fost să construiască o echipa de profesioniști care să susțină diverșii parteneri în drumul lor spre performanță și succes.

Astăzi, împreună construim relații și consolidăm reputația clienților noștri în rândul publicului non-guvernamental relevant, al diverselor ONG-uri, organizații sau întreprinderi.

RALUCA ALEXIE

Senior CSR Programmes Developer

Raluca are o experiență profesională de 10 ani în domeniul comunicării și al muncii cu comunitățile, cu peste 5 ani dedicați domeniului de

Responsabilitate Socială, lucrând în principal pe proiecte internaționale, în Marea Britanie. Prin munca sa, Raluca a sprijinit diverși clienți în a fi responsabili social – pentru ei înșiși, pentru partenerii lor și pentru comunitățile în care aceștia operează.

Raluca a gestionat proiecte sociale care au avut un impact pozitiv asupra afacerilor, dar și asupra societății în general, demonstrând în același timp un angajament solid pentru dezvoltarea sa profesională. Ea a fost, de asemenea, membru al Institutului de Responsabilitate si Sustenabilitate Corporativa (ICRS-UK) – o organizație profesională care susține și recunoaște oamenii și companiile pentru realizările lor excelente în domeniul de CSR.

Raluca este absolventă a Universității din București, licențiată în Afaceri Internaționale și Studii Culturale Europene și deține o diploma de masterat în Managementul Proiectelor, Școala Națională de Studii Politice și Administrative din România. Este pasionata de domeniul marketingului digital, în prezent studiind cursul specializat al Academiei Britanice de Marketing Digital.

Raluca s-a alăturat proiectului HIM in ianuarie 2019, obiectivul sau pe termen lung fiind acela de a contribui la dezvoltarea si buna funcționare a firmei, prin furnizarea de servicii ce aduc beneficii economice, sociale și de mediu tuturor parților interesate.

IOANA STALPEANU

Business Development Executive

Ioana are o experiența profesională de peste 7 ani în care a lucrat ca Manager de proiect și de dezvoltare a afacerilor, având realizări relevante în vânzări B2B, 

dar și abilități foarte bune de rezolvare a problemelor, ce includ capacitatea de a propune și implementa soluții inovatoare.

Ioana este absolventă a Universității Titu Maiorescu, din București, fiind licențiată în Psihologie și deține excelente abilități de comunicare scrisă și verbală, inclusiv în susținerea prezentărilor de grup.

Ioana s-a alăturat proiectului HIM în aprilie 2019, cu scopul principal de a crea relații pe termen lung cu partenerii săi, bazate pe încredere și profesionalism. Principalele sale responsabilități se referă la identificarea de oportunități și parteneriate pentru a propune cele mai bune modalități de a pătrunde pe piețele existente, precum și oferirea de noi servicii partenerilor HIM.